Milí rodiče,

dnes a ve čtvrtek proběhnou tréninky na ZŠ Chrjukinova 12 dle rozpisu tak, jak jste se napsali podle e-mailu.

Veškeré podmínky vypsány v emailu jsou stále platné.

Krásný den a těším se

Monča

PONDĚLÍ

-  atletická abeceda na místě s rodiči ( 2x opakovat)

-  výpady dopředu – 4x na každou nohu

-  unožování vleže na boku vpravo – 4x

-  unožování vleže na boku vlevo – 4x

-  kleknu si na všechny čtyři a do boku zvedám skrčeně nohu levou – 4x

-  kleknu si na všechny čtyři a do boku zvedám skrčeně nohu pravou – 4x

-  výskoky do stran do polodřepu

ÚTERÝ

-  udělat atletickou abecedu na místě s opakováním každého cviku 5x

-  protažení – jak ho známe

-  motýlek

-  výstupy na postel, střídat nohy alespoň 5x

-  3x kotoul vpřed

-  Lehnout si na záda a pomalu zvedat nohy i ruce zároveň do písmene V

-  Ležet stále na zemi a přitahovat střídavě levou nohu s pravou rukou a naopak

Stoj snožmo, rozpažit - zaměřit se na jeden bod a 3x se otočit kolem dokola

-  Vzít si balon, tenisák, míček – výhoz a uchycení jednou rukou – vystřídat ruce

-  Výhoz míče nad hlavu a tleskat – začínáme jedním tlesknutím až do 5

-  Zapřít se rukama o zeď a vytahování kolen proti zdi, střídat nohy opakovat 5x

STŘEDA

-  CHŮZE – BĚH - OPAKOVÁNÍ 5 MINUT CHŮZE – 1 MINUTA POMALÝ BĚH

ČTVRTEK

-  atletická abeceda na místě s rodiči ( 1x opakovat)

-  jít s rodiči na procházku( alespoň na 30 minut)a udělat si pořádnou atletickou abecedu venku

PÁTEK

-  1 MIN CHŮZE / 15 S SPRINT – OPAKUJ 4X

Tréninkový plán 23. – 27. 11.

Pondělí 23. 11.

·        Atletická abeceda na místě – liftink, skipink, předkopávání, zakopávání – u toho napočítej vždy do 20

·        Protažení – jak ho známe (od hlavy až k patě)

·        Budeš potřebovat: tenisový míček, kbelík – 5 x výhoz pravou rukou, 5x výhoz levou rukou, 10x výhoz oběma rukama, driblink s míčkem, kdo nezvládá zkusí vždy spustit míček na zem a chytit opět 10x

·        Zahrajeme si krále střelců, postavíme si kbelík volně do prostoru, určíme si místo, ze kterého budeme házet a naším úkolem bude se strefit do kbelíku. Po 5 úspěšných pokusech, se zkusíme oddálit a hážeme znova. Takto opakujeme alespoň na 3 vzdálenosti.

Úterý 24. 11.

·        Vemte mamku s taťkou a vydejte se na odpolední hodinovou procházku. Kdo bude mít hodně energie, může chůzi prokládat během.

Středa 25. 11.

·        Žabáci, angličáci, panáci – každý cvik opakujeme 10x

·        Protažení celého těla

·        Nácvik skoku z místa – nejprve si vyzkoušíme skoky na jedné noze na místě 10x (vyměnit nohy!), skoky snožmo dopředu a dozadu 20x , skoky ze strany na stranu 20x, střídání nohou 20x. Skok z místa – nohy mírně od sebe, lehce pokrčené, rozhoupeme se a skáčeme žabáka co nejdále, dopadáme na obě nohy a ruce by měly být před tělem. Takových skoků zkusíme udělat minimálně 15. Rodiče určitě doma najdou metr, a tak mohou změřit, jak daleko jste doskočili.

Čtvrtek 26. 11.

·        Zaměříme se na důkladné protažení celého těla (krouživé pohyby, ale i motýlek, překážkový sed, kobra, kočička atd.)

·        Leh na zádech – kolébka, pořádně se rozhoupeme, abychom se zvládli postavit na nohy do dřepu – opakuj 10x

·        Nácvik kotoulu na posteli (žíněnce) – jsme v dřepu nohy mírně od sebe, ruce jsou připravené u uší, pomalu se předkláníme směrem dopředu, hlava je schovaná a zkoušíme kotoul vpřed

-         Rodiče mohou pomoci tak, že jednu ruku dají dítěti pod hlavu a tou druhou jej lehce potlačí za zadní část těla.

Pátek 27. 11.

·        Švihadlo – nácvik přeskoku přes švihadlo snožmo, minimálně 20 skoků

·        Protažení celého těla

·        Zvířata (zvládnete to i ve vnitřních prostorách) – cval stranou (koník – na obě strany), had (plazíme se), kačenky, pejsci, žabáci, raci.

·        Ke konci týdne prospěje také procházka v přírodě, kterou opět můžete kombinovat s během.

 

MONIKA LICHNOVSKÁ

trenér

Telefon: 605 884 283
Email: lichnovska.monika@seznam.cz

 

SABINA POTŮČKOVÁ

trenér

Telefon: 722 626 946
Email: sabina.potuckova@seznam.cz